"A good blogger doesn't need flamboyant templates"

Hmmpphh Aku blogger picisan je. Template kena la over,you!~

Monday, April 5, 2010

Pengumuman penting!

Hi kawan2!~
(dengan nada kanak2 riang-ria)

Di sini aku nak umumkan yang aku telah kehilangan handphone. And of course, pencuri handphone tu telah membawa lari korang punya nombor sekali.

Jadi, kepada korang semua yang merupakan member2 rapat, bdak2 Uniten yang kenal aku (dan aku kenal korang gak. mutual relationship la konon), member2 sekolah lama aku, dan sedara mara sepupu sepapat adik angkat kakak angkat.... Sila2 dan tolong2 la menghantar mesej kat nombor aku. Aku still guna nombor lama, Celcom 013-629****! (aku dapat dari Celcom Center)

Kepada mereka2 yang dengan hampeh telah menghilangkan nombor aku gak, bleh kasi mesej kat Facebook aku (display name: Melly Amalina).

Okay?

Sayang kamu semua!~

0 bebelan orang:

Post a Comment