"A good blogger doesn't need flamboyant templates"

Hmmpphh Aku blogger picisan je. Template kena la over,you!~

Thursday, April 22, 2010

Golek2 Gelek2 Gelak2 Galak!

Ditulis dengan cantik kat blog http: // redmelati . blogspot . com
Selepas POTONG P1 W1max yang bongek tu.... Aku sudah ada internet balik! Yay!

Oh, aku sungguh excited! (ni technician tu baru balik, lepas pasangkan modem tadi). Alang2 aku tengah excited ni, aku nak buat azam baru:

AKU MAU SELALU UPDATE BLOG.

tidak dilupa FACEBOOK KESAYANGAN!~


Oh yeah! Kepada member2 tersayang, sila usha2 page aku ya!

Oh, btw, aku dapat online sebab aku guna Streamyx Cool UniPack. Yeah, it's cool, and I gotta get a netbook FOR FREE!!!! <-----Aku x sepatutnya excited, sebab mak aku suruh bagi menda alah ni kat adik aku. Biasa la, aku kan baik. Cewah! Nak tau lebih pasal Streamyx tu, usha poster bawah ni, or pandai2 tanya Uncle Google. Okeh?

3 bebelan orang:

cik.no.one said...

saya gumbira untuk anda.
xsia sia saya add kamu di fb.
=]

Syahirah Abdul Aziz said...

weyh, siyes bleh dpt netbook tuh?
camne nak pasang mende nih?

Melati said...

dapat!

ko pegi TM Point kat kajang (kalo ko still dok putrajaya) mintak borang kat diorang. Waktu submit, ko sediakan fotostat ic, id, ngan ic pemilik tepon. cepat! sampai bulan 6 je!~

Post a Comment