"A good blogger doesn't need flamboyant templates"

Hmmpphh Aku blogger picisan je. Template kena la over,you!~

Monday, October 18, 2010

Dari seorang pompuan kepada dua perempuan

best viewed in http: // redmelati .blogspot .com

Sayang2ku
Maafkan daku kerana membuatkan kalian ternganga semalam
Terkejut plus takut2 bila daku meradang umpama taufan
yang marah serta jerit2 macam pompuan sawan bila dapat tau laki dia pasang lain
Daku tau hati wanita kalian tersentuh
Maaf, daku tak berniat nak naik syeikh
Mungkin daku terlalu banyak tengok TV3
Membuatkan daku berlagak macam drama queen
Siap tulis ayat2 busuk kat Facebook


Tapi kalian takleh salahkan daku kalo kalian touching
Sebab daku dgn segala hormatnya nak letakkan kesalahan kat pihak2 yang berikut:
  1. Pihak ketiga yang merosakkan dara kekasih-kekasih kalian dan Baby daku
  2. Lecturer yang menyuruh daku karang surat cinta romantik untuknya
  3. Bontot ayam yang bercinta dengan permata daku
  4. Perjalanan hidup daku yang dipenuhi ranjau dan onak duri, umpama drama Indon
  5. Bini daku tinggalkan daku untuk lelaki lain


***Hal sebenar:***
  1. Virus yang crashed komputer/HDD korang dan thumbdrive aku
  2. Project Assignment yang kena hantar tersimpan di dalam thumbdrive aku tu
  3. Ketumbit di mata agak sakit dan merimaskan, membuatkan aku cepat naik angin
  4. Stress pasal final exam je sebenarnya
  5. Roomate (CikBungaRaya) gi keluar study, so bosan takde orang aku boleh kacau2


Ngeh.

So, senang citer, aku ni tak bersalah la kan? So, aku innocent? So aku tak payah mintak maaf la kan????

Logik2! Oh yeah bebeh!~

The culprit
They think they're cooler than me
I'm innocent

.


Tak… Tak… Daku gurau je. Daku mau mintak maaf. Daku bodoh. Daku bangang. Daku semberono (sila buka kamus). Daku emosi. Daku kebudak-budakan.

Wuuuuu……. Daku tengah sedih ni. Nak study pun tak lalu. Teringat muka korang yang terkejut macam kera tersedak chewing gum bila nampak daku tiba2 munculkan muka dengan muka ceria (bila dah figure out camne nak retrieve data tu semua) membuatkan daku loya2 macam sedang berbadan dua. Wuuuuu…… Walaupun korang kata korang cool je, tapi…. Maafkan dakuuuuu!~~~~

0 bebelan orang:

Post a Comment