"A good blogger doesn't need flamboyant templates"

Hmmpphh Aku blogger picisan je. Template kena la over,you!~

Thursday, March 4, 2010

Bila daki bersatu, kau yang busuk

Aku tak tau camne la aku boleh tahan bersama dengan dia ni. Dah la suka tak mandi. Dia cuma nak mandi bila hujan turun. Waktu tu baru la dia seronok gila main air. Lantak la guruh petir. Sebab tu la, walaupun dia mandi hujan, dia tetap berbau busuk dan tampak busuk.

Tetapi akhirnya setelah beberapa lama dia tak mandi, aku berjaya juga bagi badan dia kena sental satu badan, zahir dan batin (takde la batin sangat. ecehhhh....) Dan hasilnya....

Hensem siot!!!!!!

Satu semester dah dia tak mandi, sekarang dia tampak berseri!~ Terpikat kembali aku kepadanya, walaupun dia nampak gangster.

Oh Benji kesayanganku~

Oh ya, aku tengah cakap pasal kereta aku. Dan bukan mana2 pemuda parah di luar sana. Tengok la Benji lepas dah mandi!~


Ok, itu bukan kereta aku. Cuma kereta impian aku. Lalala~ Ala, perlu ke aku tayang Benji aku? Dia dah tua, tak hensem dah. Banyak luka2 kat badan, dan dagu dia pun dah banyak kesan shaver (sebab aku slalu langgar divider waktu parking. Huahahahaha).

Ok fine. Meh sini aku kasi a glimpse of what Benji looks like, lepas mandi (walaupun aku tau korang tak ingin nak tau pon)

Hon Benji lepas dipolish

0 bebelan orang:

Post a Comment