"A good blogger doesn't need flamboyant templates"

Hmmpphh Aku blogger picisan je. Template kena la over,you!~

Monday, October 5, 2009

Hantu Raya = orang yang kuat beraya. Tapi, mak aku pun kuat beraya jugak! Camne ni?

Eh, aku tak ada post pasal raya kan?

Well, I have to say, throughout the year, waktu2 yang paling aku benci adalah Hari Raya (with so many complications in my oh-so-big family, all I got every year were bags full of headaches!)

Sorry ter-emo pulak. Hurm... Tukar mood jap.

Change mood: CERIA! ^_____^

Firstly, harap tak terlambat utk aku ucap....

(sila bayangkan lagu raya sebagai background song)

SELAMAT HARI RAYA!!!!!!!!~

maaf zahir batin...

* * * * *

Weekend lepas, aku pergi rumah terbuka. Dan ini adalah gambar yang paling aku suka:


Huh? Kenapa tu? Kena tangkap khalwat? Siapakah gerangan gadis yang berlagak cam Memek waktu kena tangkap basah dengan Norman Judge? Mesti cun kan pompuan tu? Sebab tu la dia tutup muka...

Sila imagine gadis tersebut sebagai gadis yang ayu, sopan santun, dan mempunyai ciri2 ideal sebagai calon menantu mak anda. Hurm... Tapi sila kecewa dengan imaginasi anda sendiri, kerana gadis tersebut merupakan gadis dalam gambar di bawah sekali tu... Jauh panggang dari api!

Well, alang2 meh sini aku nak promote : she's still single! haha... And she's a special little girl
(sila translate ke BM : kanak-kanak istimewa. lol. she's as crazy as she looks)

Oh, btw, she's the purple one:


Ye, pompuan tu aku.... Ala, blog ni aku punya kan? So, suka hati la aku nak mencapub camne pon. Lalalala~

* * *

Oh ya. Gambar2 tu semua aku grab dari -mein melon-. Dia la yang edit, jadikan muka aku putih melepak! (nape la dia tak padam jerawat aku skali?) Punya la dia nak habaq yang pix tu dia punya, dia gi letak semua logo dia. Haish.... Baru je aku nak mengaku "all rights reserved on me". LOL.

2 bebelan orang:

mein melon said...

hahaha! tu signature aku la dol.. btw if edit jerawat ko x nmpk real la pic tu.. ko bukan model ponn.. :p~

Melati said...

ooo... so model sbnrnye memang ade jerawat eh? hahahaha

Post a Comment