"A good blogger doesn't need flamboyant templates"

Hmmpphh Aku blogger picisan je. Template kena la over,you!~

Thursday, October 29, 2009

Dengarlah kata-kata orang yang banyak makan garam.... Untung2 air liur yang terpercik di muka akan terasa masin.

Mood: Ngantuk dan penat, sebab banyak guna sel otak.

Final exam... Study.... Hidup tidak lagi girang dan ceria...

Tukar mood: Separa riang ria

Baru-baru ni, aku telah berjaya membuat penemuan hebat! Tentang senaman ringan paling berkesan untuk lenguh2 yang disebabkan study terlalu lama. Korang yang tengah terfikir2 untuk study, mahupun yang lemah anggota batin kerana mengadap komputer lama2 layan fesbuk mahupun youtube, sila ikut gerakan ini!


* * * * * * * * mood: mari bersenam* * * * * * * * *

Sebelum apa2, Pastikan anda masih dalam keadaan duduk di kerusi. (Tak payah berdiri. Buat penat kaki je)

Regangkan badan. Goyang2 sikit kepala, pinggang, dan punggung...

Ok. Start!

First, toleh kepala ke kanan.
Toleh betul2, dan kira
1....2.....3.....4.....5....!

Pastu toleh kepala ke kiri.
Toleh elok2, kira
1....2....3....4....5.....!

Ok? Then tunduk pulak.
Tunduk kuat2! Kira
1....2....3....4....5.....!

Ok tak?

Sekarang dongakkan kepala pulak.
Dongaaaaaakkkkkk habis2! dan kira
1....2....3.....4... . . . . . . . . . . . . . . . .

Dan anda akan rasa saaaaaangat lega!~ YAY!!!~~~

Apakah rahsianya?

Erm... Senaman ini menyebabkan anda kemudiannya berada dalam posisi bersandar di kerusi. dan study anda akan tergendala, dan..... Errr.... Tidur kejap la ye! Hehe... Bubye, dan selamat mencuba!!!



mood: Burnout jap. Tu yang membebel yang bukan2 ni. Hehe

1 bebelan orang:

YobSumO said...

buat poco2 lah.

Post a Comment