"A good blogger doesn't need flamboyant templates"

Hmmpphh Aku blogger picisan je. Template kena la over,you!~

Friday, October 16, 2009

Ni bukan pertama kali aku terlanjur camni...

Sudah tertulis dalam suratan takdir - tiada yang sempurna selain Yang Maha Kuasa.... Terkadang kita terlupa. Lalai dan leka. Hanyut dengan hal dunia dan tidak peduli akan yang lainnya.......

Oh, mukadimah aku agak merepek!

Ok, terus kepada story!

Suatu petang yang agak busy (sebab ada test tapi aku masih belum abis study), sorang kawan telah memesej aku, bertanyakan sesuatu. Test aku dah nak start, so aku malas fikir banyak. Aku reply, then terus terbang untuk amik test.

Hyuuuuuu~~~ (bunyi aku terbang)

Habis test, baru aku perasan, aku tak tekan 'send'. Haha... Bodoh betul. Ntah apa yang aku taip, aku pon tak ingat. Tapi, aku fikir, baik tak payah cek. Apa yang aku telah taip merupakan isi hati aku tadi. Kalau aku edit, kira aku tak jujur la kan? Cewah! Ok, tekan 'send'!

Beberapa saat kemudian, mesej masuk:

"Ko mmg TERBAIK! Lps test bru nk btau. Dah la slh info."

Aku blur. Aku cek balik send item aku. Ooooo baru aku tau...

Tadi dia tanya: "Mel, test kol bape?

Dan aku reply: "8.30"

Tapi sebenarnya test pukul 8!Oh sorry2... Hehe.... Tak sengaja...

Tapi kan... nasib baik aku x tkn 'send' td kan? Kalo tak, takkan aku nak bertanggungjawab kalo dia lambat setengah jam? Hahahaha.... Dia patut bersyukur!


p/s: Peace la... Macam tak biase lak aku careless! lol.

0 bebelan orang:

Post a Comment