"A good blogger doesn't need flamboyant templates"

Hmmpphh Aku blogger picisan je. Template kena la over,you!~

Friday, January 15, 2010

Confession Hangat Seorang Gadis

Hurm... Dah lama kan aku dump blog aku ni? Ada ke orang rindu bebelan aku? Mmmmuuuuaaahhhhh!~ (perasan)

Sebenarnya aku kat Computer Lab ni. Baru abih kelas C Programming. (kepada bdak Uniten, jangan kompius mengapa aku amik subjek ni di kala usia aku sudah lanjut. Aku tak repeat paper, ok! Aku memang skip subjek ni waktu 1st sem 1st year dulu)

Aku nak buat confession ni. Hari ni aku kena dump. Bukan aku sorang, ramai member aku pon kena dump gak. Frust menonggeng beb! Punya la, kitorang kena dumped dalam keadaan masih keliru, jiwa kacau lagi berkecamuk. Terkapai-kapai mencari jawapan "kenapa? kenapaaaaaaaaaa????!!!!" Tapi tiada siapa mampu menjawab persoalan itu.....

Tak taulah macam mana nak teruskan lagi hidup ni.... Mata aku dah bergenang bila si dia kata nak blah camtu je. Tapi, aku kentalkan juga semangat bila member2 lain yang senasib denganku memujuk, "Biar je la. Malas dah. Layan fesbuk lagi baik!"

Ye! Layan fesbuk je la! (Eh, aku bukak blogger, bukan fesbuk). Biaq pi la semua ni. Setiap kali aku tekan "Compiling", berapa banyak error yang keluar. Tak pun bila tekan "Start without debugging" plak, terus bising komputer ni bunyi beep! Frust aku! Sampai tonggek bontot menonggeng banyak kali!


Miss Masyura, Lecturer C-Programming kami!!!! Pulanglah ke pangkuan kelas ini! Kami tak reti buat function menatang-alah ni! Waaaaaaaaaa~~~~~~~

0 bebelan orang:

Post a Comment